Hvordan kan jeg bestille til en annen adresse?
Hvis du vil ha levering til en annen adresse* enn din folkeregisteradresse, kan dette kun skje mot kortbetaling. Du kan heller ikke ha ditt personnummer registrert i din kundeprofil. Hvis du har handlet mot faktura/konto tidligere, vil personnummeret ditt automatisk være registrert i din eksisterende kundeprofil. Du må da opprette en ny kundeprofil med en annen e-postadresse for å kunne velge en annen leveringsadresse enn din folkeregisteradresse.
Slik gjør du det:
• Gå til "Logg inn" og klikk på "Ny kunde"
• Fyll inn din e-postadresse
• Fyll inn navn, ønsket leveringsadresse, passord og mobilnummer
• Si ja eller nei til nyhetsbrev og klikk deretter på "Fortsett"
• Legg ønskede varer i handlekurven
• Gå til kassen og forsikre deg om at riktig leveringsadresse og mobilnummer vises under "Leveringsmåte"
• Velg kortbetaling, fyll inn kortdetaljene dine og klikk på "Fullfør kjøpet"
*Vi leverer ikke til Svalbard