Hvorfor har jeg ikke mottatt faktura?
Når fakturaen er opprettet, kan du se og betale den direkte på elpy.com og i elpy-appen, samt laste den ned som en pdf. Fakturaen sendes via e-post og sms til kontaktopplysningene du oppga ved kjøpet. Hvis du ikke har mottatt fakturaen, kan du sjekke søppelposten i tilfelle den har havnet der.
Når fakturaen opprettes og sendes, avhenger av hvilken betalingsmåte du har valgt, men det skjer først etter at bestillingen din er sendt til deg. For noen betalingsmåter sendes fakturaen umiddelbart etter levering, mens for andre betalingsmåter sendes den midt i måneden så snart fakturaperioden er over. En fakturaperiode strekker seg omtrent fra midten av en måned til midten av neste måned. Dersom kjøpet ditt gjøres helt i begynnelsen av en ny fakturaperiode, kan det derfor ta til neste måned før du mottar fakturaen. Se våre generelle vilkår eller elpy.com for informasjon om våre betalingsmåter.
- Hva er Elpy?
- Kan jeg dele opp betalingen?
- Hvordan betaler jeg fakturaen?
- Hvordan får jeg en kvittering på kjøpet mitt?
- Hva skal jeg betale når retur ikke vises på fakturaen?
- Kan jeg bruke en betalingsfri måned på min delbetalingskonto?
- Hvordan sendes fakturaen?
- Hvordan får jeg utbetalt det jeg har til gode?
- Hvor finner jeg fakturaen min?
- Hvordan får jeg tilbake pengene mine?