Hvorfor er bestillingen min delt opp i flere pakker eller leveranser?
Vi har et stort sortiment som inneholder både mindre og større varer. Noen varer lagres hos våre eksterne leverandører og disse sendes direkte fra deres lager til deg, andre sendes fra vårt eget lager. Varene kan ha ulik leveringstid og det kan også være begrensninger på hvor stor en pakke kan være før den må deles opp i flere. Derfor kan bestillingen din deles opp i forskjellige pakker eller leveranser. Du ser alltid estimert leveringstid for hver pakke i kassen før du gjennomfører kjøpet, samt på ordrebekreftelsen.
- Hvordan fungerer standardlevering av normalpakker med PostNord?
- Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken min?
- Kan jeg hente bestillingen min direkte fra lageret deres?
- Kan jeg bestille og få leveransen til et annet land?
- Hvordan fungerer levering med Instabox?
- Hvordan får jeg en varsling?
- Kan jeg endre utleveringssted eller leveringsadresse?
- Hvordan fungerer levering til postkasse eller utleveringssted med Helthjem?
- Hvordan fungerer hjemlevering uten krav om signatur?
- Hva gjør jeg om varen min er transportskadet?