Hva gjør jeg om varen min er transportskadet?
Oppdager du at emballasjet har skader ved levering er viktig at det blir utført en transportskade rapport. Dette gjør du enkelt i samband med sjåfør ved leveringstilfellet. Du har også mulighet å melder ifra til PostNord innen 4 timer etter utført levering, her hjelper deres kundetjeneste med å opprette en skaderapport. Du har også valget å motta varen for å se hvor stort skadeomfanget er, eller så kan du velge at sjåfør tar med seg varen i retur til oss.
Transportskade rapporten er viktig for oss når det gjelder vår skadesak mot transportøren, den påvirker ikke din reklamasjonsrett.
Ta bilde av den skadde emballasjen før du opner og undersøker resten av varen. Send deretter en e-post til vår kundeservice via reklamasjonsskjemaet som du finner under "Kontakt oss" her på våre kundeservicesider. Vennligst legg ved bilder av den skadede emballasjen samt skaden på varen, gjerne tatt fra ulike vinkler. Vi vil hjelpe deg videre i forhold til reklamasjonsrett, og retur.
- Hvordan fungerer standardlevering av normalpakker med PostNord?
- Hvordan gjør jeg en retur?
- Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken min?
- Kan jeg hente bestillingen min direkte fra lageret deres?
- Kan jeg bestille og få leveransen til et annet land?
- Hvordan fungerer levering med Instabox?
- Hvordan får jeg en varsling?
- Hva betyr angrerett og returrett?
- Hvorfor er bestillingen min delt opp i flere pakker eller leveranser?
- Hvordan fungerer rabatter ved bytte og retur?