Hvordan fungerer rabatter ved bytte og retur?
Bytt til annen størrelse eller farge av samme vare:
For de fleste mindre varer skjer returregistrering online via vår returside. Hvis du har bestilt med månedsfaktura eller delbetalingskonto, kan du enkelt bytte til en annen størrelse på varen din direkte på retursiden, dersom størrelsen finnes på lager. Erstatningsvaren får da automatisk samme rabatt som den du returnerer. Hvis du har betalt med en av våre andre betalingsmåter, eller ønsker å bytte til en annen farge, må du returnere varen og legge inn en ny bestilling via nettsiden vår. Hvis du hadde rabatt på den opprinnelige varen, kan kundeservice korrigere rabatten på den nye varen i ettertid. Når du har mottatt den nye varen og bestemt deg for å beholde den, kontakter du kundeservice på telefon eller e-post, så hjelper vi deg med dette. Vi korrigerer ikke rabatten før da.
Bytt til helt annen vare:
Vi justerer ikke rabatter ved bytte til helt annen vare, rabatten er da brukt opp.
Retur av varer som for eksempel inngikk i "Kjøp 3 og betal for 2":
Noen rabatter fordeles prosentvis på alle varer som omfattes av tilbudet i bestillingen din, som for eksempel "Kjøp 3 og betal for 2". Ved retur får du tilbake prisen du betalte for den returnerte varen, du kan se prisen for varen i leveringsbekreftelsen. Rabatter på gjenværende varer justeres ikke i forbindelse med returen, det vil si at rabatten for den returnerte varen ikke overføres til en annen vare som du har valgt å beholde.
- Hvordan gjør jeg en retur?
- Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken min?
- Hvorfor fungerer ikke min rabatt eller rabattkode?
- Hvordan avslutter jeg nyhetsbrev og tilbud?
- Hvordan betaler jeg fakturaen?
- Hva betyr angrerett og returrett?
- Hvordan får jeg en kvittering på kjøpet mitt?
- Hvor finner jeg vilkårene for et tilbud eller rabattkode?
- Hvordan reklamerer jeg en vare?
- Hva skal jeg betale når retur ikke vises på fakturaen?