Hva betyr angrerett og returrett?
Angrerett: I henhold til lov har alle fjernavtalekunder rett til å angre sitt kjøp innen 14 dager fra leveringstidspunktet (enkelt unntak finnes). Formålet med loven er blant annet å sikre at du som kunde kan se/undersøke en vare på samme måte som du kunne ha gjort i butikken, før du bestemmer deg for om du vil beholde den eller angre kjøpet.
Returrett: Vi har imidlertid valgt å gi deg hele 30 dager returrett fra leveringstidspunktet slik at du sikkert kan få tid til å undersøke varen (enkelt unntak finnes).
Returnerer du varen innen 30 dager trenger du ikke å gi oss beskjed på noen annen måte. Følg bare returinstruksjonene for leveransen din og send tilbake varen. Mer informasjon om angrerett, returrett og vilkårene for dette kan du finne i våre generelle vilkår. Returfrakt belastes i henhold til prislisten.
Du kan også lese mer her: Hva gjelder hvis jeg ønsker å returnere en vare? og Hvordan gjør jeg en retur?
- Hvordan gjør jeg en retur?
- Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken min?
- Hvordan fungerer rabatter ved bytte og retur?
- Hvordan reklamerer jeg en vare?
- Hva skal jeg betale når retur ikke vises på fakturaen?
- Er det garanti på elektroniske apparater?
- Kan jeg bytte en vare?
- Hva gjør jeg om varen min er transportskadet?
- Hva gjør jeg om jeg savner returseddel eller returetikett?
- Hva gjelder hvis jeg ønsker å returnere en vare?