Er det garanti på elektroniske apparater?
Alle elektroniske apparater som vi selger har minst ett års garanti. Du finner informasjon om varens spesifikke garantiperiode under varens produkttekst her på vår hjemmeside. Din faktura eller følgeseddel gjelder som garantibevis og en eventuell reparasjon tar vanligvis mellom 2-5 uker.
Tenk på at garantien ikke gjelder om produktet har blitt håndtert på feil måte. Oppleves produktet som feilaktig er det viktig at du har lest igjennom bruksanvisningen nøye før produktet sendes tilbake til oss, for å bli sikker på at den har blitt installert/håndert korrekt. På denne måten undgår du eventuelle kostnader som kan påløpe deg om autorisert verkstedet bestemmer at saken er en garanti sak.
- Hvordan gjør jeg en retur?
- Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken min?
- Hva betyr angrerett og returrett?
- Hvordan fungerer rabatter ved bytte og retur?
- Hvordan reklamerer jeg en vare?
- Hva skal jeg betale når retur ikke vises på fakturaen?
- Kan jeg bytte en vare?
- Hva gjør jeg om varen min er transportskadet?
- Hva gjør jeg om jeg savner returseddel eller returetikett?
- Hva gjelder hvis jeg ønsker å returnere en vare?