Kan jeg returnere varer fra forskjellige bestillinger i samme pakke?
Din bestilling kan bli delt opp i flere pakker avhengig av produkttype, hvilket lager varen sendes fra og størrelsen på pakken. Dette vises alltid i kassen før du godkjenner bestillingen, og du ser også antall pakker i ordrebekreftelsen din. For å sikre en rask og korrekt returhåndtering ber vi deg om å ikke sende returer fra ulike pakker eller bestillinger i samme returpakke. Vennligst send returer hver for seg i henhold til de vedlagte returinstruksjonene.
De fleste returer registreres enkelt online via vår returside, og hver mottatt pakke får også et unikt kollinummer ved retur. Har du betalt med konto/faktura får du som regel tilbakebetalingen direkte etter at du har levert inn returpakken hos utleveringsstedet – men kun for det returpaket som kollinummeret er knyttet til. Øvrige returvarer må behandles manuelt. Identifisering og tilbakebetaling tar derfor lengre tid, og risikoen for feil øker. Skulle returpakken dessverre forsvinne på vei tilbake til oss, vil du kun få tilbakebetaling for varene som er knyttet til kollinummeret på det returpaket som er registrert hos transportøren, siden resten av varene ikke er tilknyttet samme returpakke.
Om du likevel velger å returnere varer fra flere ulike pakker eller bestillinger i samme returpakke, vær oppmerksom på at returfrakt belastes per returnert pakke, i henhold til den oppdelingen som ble vist i kassen/ordrebekreftelsen for hver enkelt bestilling. Det betyr at du belastes én returfrakt for hver mottatt pakke du returnerer noe fra.
- Hvordan gjør jeg en retur?
- Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken min?
- Hva betyr angrerett og returrett?
- Hvordan fungerer rabatter ved bytte og retur?
- Hvordan reklamerer jeg en vare?
- Hva skal jeg betale når retur ikke vises på fakturaen?
- Er det garanti på elektroniske apparater?
- Kan jeg bytte en vare?
- Hva gjør jeg om varen min er transportskadet?
- Hva gjør jeg om jeg savner returseddel eller returetikett?